søndag, juli 05, 2009

Fredag 03 juli

Været: Sol og varmt.

Formen: Bra
Søvn: Sov 10 timer i natt og 1 ,5 timer på dagen.

Ellers: I dag har jeg vasket til helegn, Skiftet på sengen min og klipt plenen.
Fant ut at jeg skulle dra ned til mamma i stedet for at de skulle komme opp til meg, for Anne skulle være hjemme alene fra mandag til onsdag, og hadde lyst til at jeg skulle komme ned til henne. Da var det bare bortkastet at mamma skulle komme opp og at vi skulle kjøre sammen ned på søndag. Så Thorstein var forvirret når han kom hjem og så bilen min stå her, og at de ikke skulle komme opp til meg. Når jeg kom ned til Skiptvet på kvelden så var det et veldig til regnvær her nede. Hjemme på Stange var det knallvær og varmt når jeg dro. Pratet med Pia senere på kvelden og på lørdag, og da hadde det vært fint vær der hele tiden. Det ble en lang dag dette.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...