lørdag, november 21, 2009

Lørdag 21 november

Da er det vist nesten en mnd siden jeg skrev her.
Grunnen til at jeg ikke har skrvet noe her, er for at formen den er så elendig for tiden at jeg ligger for det mest. Det å sitte her ved pc tar så masse av kreftene mine, så jeg ikke orker å sitte her.
Det har jo som vanlig skjed en del siden sist jeg skrev her, og jeg husker jo ikke alt;)
Men noe husker jeg da.....var en tur på hjem og hobby messa på Lillestrøm den 8. Var der for at jeg ikke kom på den andre kortemessa. Jeg tok toget inn, og mamma kom å hentet meg på toget. Skulle møteAnne og Øyvind der også. Møtte overraskende min kusine Terese der, og vi ble stående å snakke ganske så lenge, og det var jo hyggelig. Jeg skulle se på en Skoda oktavia i Oslo samme kvelden. Den bilen var grei helt til jeg undersøkte det elektriske, og det funket dårlig. Så det ble ikke noe kjøp. Har sett på mange biler inne på finn, men finner alltid noe å sette fingeren på, så dette er ikke lett. Øyvind var å så på en opel omega for meg i Moss, men den ville jeg heller ikke ha. Men så kom Øyvind til å tenke på at han kjente en som skulle selge en Pasat. Jepp og det er en bil jeg kunne tenke meg:) har ikke hørt noe mer om bilen enda, men håper å høre noe snart og at jeg kan få kjøpt den.
Pia hadde oppkjøring fredag den 13, og det gikk ikke bra. Hun var så lei seg atte og det kan jeg forstå. Så nå er det bare å vente på ny oppkjøringstime.
Melinda var hos meg sist helg, og Une fra lørdag til søndag. Da koste vi oss på hobbyrommet og laget kort. Eller de da hihi! Amanda var også oppe en del den helgen og laget noen kort.
Var ganske så utslitt på søndagskveld når jeg hadde kjørt jentene hjem. Da skal hele kroppen og jeg var nere for full telling i gjen. Er så lei av å i kke kunne gjøre noe før jeg knekker helt sammen. Det jeg PRØVER å trøste meg med er at, hadde jeg vært frisk så hadde jeg jo ikke hatt uføre. Men alikevel så kjett og ikke klare stort.
I går var jeg en runde på Hamar for å se etter bil, og på butikken for å handle. Da var det bare å legge seg når en kom hjem. Laget middag litt senere på dagen. Var da så sliten etter å ha laget den at jeg ikke fikk i meg noe nesten før jeg måtte legge meg igjen.
Og nå orker jeg ikke sitte her og skrive mer, så jeg får ta turen inn senere og skrive noen ord.
Ha en fin lørdag!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...