mandag, juli 26, 2010

Mandag 26 juli

Ja i dag har jeg fått gjort en del. Som dere ser under her så sier det seg nesten selv hva jeg har gjort i dag.
Jepp, jeg har vasket.  Men først:

Var på Rema 1000 i dag og skulle handle litt. Kom ikke langt inn i butikken før det ble mørkt. Strømmen gikk jo serførgelig. Så sto vi der da i kø. Når vi hadde stått der en stund, og ikke noe skjedde forlot jeg Rema og dro over gaten på apoteket for der så jeg det var lys. Jo da der var det drift, og mens jeg var der kom strømmen tilbake. Så da ble det handling på Meny i stedet. Pleier å handle på disse to butikkene.

Så var det vasking som sto for tur. Er jo greit å starte nå som det er litt over 3 uker til jeg flytter:)
I går fikk jeg vasket den lille doen nede, i dag har jeg fått vasket gangen oppe og trappegangen nede.
Fyyyy så møkkete takene var. Slet som en helt for å få det bra. Håper det ikke blir noen sjoller i taket.
Fikk vasket alle dørene også i dag. Deilig å være litt på vei med vaskingen. Er jo masse igjen, men det er nå en start om ikke annet. Vi har bare hatt rein i hele dag, og Pia er ikke i form. Forkjølet og feber:(
I morgen får jeg besøk av min barndomsvenninne, og det gleder jeg meg masse til. Hun skal være her frem til fredag, da vi skal til Moss.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...