torsdag, august 19, 2010

Litt forskjellig

Fortsatt lite blogging på meg. Har så mye annet å gjøre, så det blir ikke til at jeg tar meg tid til å sitte her.
Men en liten oppdattering skal det bli siden sist.

Har kjøpt meg nytt baderomssett da jeg trengte det. Var på Skeidar da de hadde tilbud på dette settet til 159. Kjøpte også noen tekopper som er pakket ned, så det kommer bilde av de når jeg har flyttet.


Skulle pynte opp litt ute på bordet på terassen. Ble ikke slik jeg tenkte for blomstene var litt for lette og ble liggende på siden. Men det ble da greit nok. Dagen etter var de kasteferdige. Det ble da pynt en dag om ikke annet.


Min mor hadde med seg en squash fra hagen sin, til meg da hun kom på fredag den 13.08. Den var ganske så stor syntes jeg, men den var ikke så stor som mange av de andre fortalt min mor.


Her sitter min mor og tante Kiv og skal spise taco. Det var siste tako-måltidet til Pia før hun drar til bali.

Pia koser seg og får på alt hun skal ha før hun spiser. Og alt skal være i en bestemt rekkefølge serfølgelig;)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...