fredag, juni 17, 2011

April

 I påsken hadde jeg besøk av mitt tantebarn og min kusine.
Her koser de seg på terassen med kanelsnurrer og pærecider.

Jeg var ikke så mye hjemme denne påsken, da jeg var hos min mor. 
Dit kom også Pia og hennes venninne Malin.

På onsdag før skjærtorsdag ville min datter og hennes venninne til Svinesundd for å handle inn litt flytene til påskens hyggestunder;) Min søster var også med, og her står de i kø for å komme inn på polet;)

Nye Svinesundbroa måtte vi jo også ta bile av

Vi har noen ord som sier at "jula varer helt til påske". Ja det ser da ut til å stemme her hos meg
 Mine 2 julestjerner lever fortsatt, selv om de ikke er like fine som da jeg kjøpte de i midten av desember, men alikevel da dere, de lever. Og det gjør de fortsatt den dag i dag 17.06. Får se hvordan de blir fremover, og om de klarer seg frem til jul igjen, Den ene er kjøpt på Europris til 10 kr. Så ikke si at ting må koste masse for at det skal være bra. HEHE:-)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...