mandag, april 30, 2012

Hei å hå

Da var jeg en tur innom igjen da,etter noen mnd.
Prøver å skal være flink til å legge ut ting som skjer i denne bloggen også.
Men ser det blir noen innlegg mer i bloggen "kortemakeri 
Det kommer som vanlig en drøss med bilder denne gangen også.
Skriver litt under hvet bilde.

JANUAR

 Disse søte flaskene kjøpte jeg på Princess til halv pris

Kjøpte disse hjertene og duken under her på Kremmerhuset. Også til en billig penge.

 Er litt usikker på hvor jeg kjøpte denne søte lille flasken. Men tror det også var på Kremmerhuset.

 Her har jeg laget Daim iskake. Oppskrift på denne, kan du finne her.

 Her har jeg laget en rullekake av masipan, og smeltet nugattsjokolade

Og den siste kaken, en marengskake/pavlova. Den finner du oppskrift til her.

FEBRUAR

Har ingen bilder og vise for februar, selv om jeg har vært på et hyggelig lag, med mange hyggelige damer.

MARS

 Kjøpte en kopp til min søster. Syntes den passet godt til henne, da den hadde bokstaven M på. Og min søster heter Mette. Hun var strålende fornøyd med den. Og den er i daglig bruk:)

 Her er det litt vår i hagen til mor.

 Har pyntet litt ved inngangen min med noen nye påskeliljer. Og jammen måtte det komme litt snø også.

 Disse henger på veggen ved inngangen min også.

Her er det en fisk som har satt seg fast i vannpompa i akvariet, til min datter.
Min mor klarte å redde den, etter mye om og menn.

APRIL

Nå er det bilder fra turen over til Bergen. Skal være hos en venninne i noen dager, før jeg drar ut til familie og konfirmasjon til min kusine, søndag 6 mai.
 Kontraster fra dette bildet, tatt på fjellet inn i Sogn og Fjordane. Og bildet under her, dagen etter i Bergen.
 Jeg var fremme i Bergen i går kveld. I dag søndag 29 våknet jeg opp til et aldeles nydelig sommervær.

 Dette er utsikten jeg har fra stolen jeg sitter å soler meg i.

 Her er min venninne Heidi, som jeg er på besøk hos.

 Bilde av Nordhordlandsbrua tatt fra terassen der vi nyter varme dager.

 Her sitter jeg i det jeg har med meg av sommertøy, og nyter de deilige strålene fra sola, på en skyfri himmel
Og her har vi pusen, som tar seg en liten strekk:)

Det er de bildene jeg har tatt så langt på turen. 
I dag har vi tenkt å ta turen bort til KnarvikSenter og titte litt.
Skal prøve å ta noen bilder av turen bort dit.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...