mandag, november 26, 2012

Handletur

I dag har jeg vært på handeletur. Måtte ut i dag og fylle bensin, da jeg glemte det i går.
Da tok jeg turen innom Obs for å handle litt.
Gikk innom Nille en tur, og der fant jeg noen fine lys jeg kunne tenke meg.
De kostet 29 kr sto det på hele rekka. Når jeg kom til kassen sa damen.
Da blir det 50 kr. Det står at de koster 29 sa jeg, men det hjalp vist ikke. 
Da ble det ikke noen lys på meg. Syntes de kan passe litt bedre på å prise riktig i butikkene.
Så gikk turen til Europris for å kjøpe noen telys. 
Der fant jeg meg servietter til jul og julepapir. 


Så noen bilder fra helgen.
Frost på bilvinduet

 Tåken der borte

Himmel, fjell og skog

En slørete sol

Det spirer å gror fortsatt, ikke bare ugress;)

Mitt kjærehjul

Benken min som jeg er så glad i

Nå skal jeg fortestte på julegaven som jeg lager til min datter, og hennes samboer.
Ønsker dere alle en fin kveld:)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...