lørdag, juli 06, 2013

På tur til Stokholm

I dag har jeg kjørt fra Skiptvet til Stokholm. Jeg klarte faktisk å kjøre hele veien ned.
Kjempefine veier å kjøre på. Og nesten ikke noe trafikk 😊

Her sjekker Josefine bilen, før vi skal dra 😊

Welcome heter hotellet vi ligger på i jarfalla (rett utenfor Stokholm) glemte å ta bilde av hotellet.
Så det får jeg gjøre i morgen.

Her er sengen jeg skal sove i, frem til onsdag.

Vi var ute å gikk oss en tur for å se oss om litt. Her er vi på vei for å finne ut rutetider og priser på metron inn til Stokholm.

Det ligger et Coop marked like ved også. Greit å ha, om en skulle trenge noe.

Bak hotellet kom vi til en liten koselig gate, med noen gamle koselige hus.

Her er hovedhuset på Barkarby torg.

Skilt må en jo ha med også.

Fin urne, med fine blomster.

Her sitter vi ved bassenget og koser oss i det fine været.
Det var 26 grader ute, og det er deilig sommervær det 🌞

Mamma var veldig fornøyd med at det var et basseng hun kan bade i, når hun har lyst til det.

Her er utsikten fra vinduet vårt. Ikke noe å skryte av.
Men vi skal da ikke sitte å se ut vinduet heller, når vi er på tur.

Og her er nedenfor vinduet på rommet.

Nå sover Mette godt, og jeg er ikke trøtt. Får prøve å sove snart jeg også, så jeg kommer
Meg opp til frokost kl 09.00
I morgen skal vi ta metroen inn til Stokholm, for å se litt rundt.
Håper på like strålende vær i morgen som det vi har hatt i dag 🌞

2 kommentarer:

Himmelrike sa...

Ser ut som dere får en fin ferie. Basseng er kjekt å ha når det er varmt og fint vær. Kos dere masse og hils så mye til de andre.

Klem fra Heidi

Heidi.K sa...

Håper Du /Dere koser dere masse klem, fine bilder kjekt og se hva du driver med snuppo ;) Klem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...