onsdag, oktober 16, 2013

Shopping

I dag har jeg vært en tur på Mosseporten og shoppet.
Skulle ha meg hårfarge, for det er på tide å farge håret igjen;)
Var en tur innom HM, og der fant jeg et parr sko til 100 kr.
Når jeg kom til kassen, kostet de bare 75 kr :)
Kjøpte hårfarge og neilelakk på Cubus.


Blir spennende å prøve denne hårfargen. Har ikke prøvd denne før.
Er ikke så lett å få tak i hårfarge med lillaskjær i lenger.
Den ser jo fin ut på prøven i butikken og på pakkningen.
Da gjennstår det bare å se hvordan den blir på meg.

Etter at jeg ødela foten min i våres, så er det ikke mange av skoa jeg har som passer lenger.
Har tenkt å vente litt med å rydde opp i alle skoa mine, som ikke passer lenger.
Jeg kan jo være heldig at foten blir så bar igjen, at jeg kan bruke de skoen jeg har.
Men disse var så kule og billige, at jeg måtte bare ta de med;)
Har ikke noe særlig skodilla jeg nei;)

Neilelakk må en ha;)
Jeg har alltid vært opptatt av neiler. For en del år siden drev jeg som neildesigner.
Etter noen år måtte slutte, da jeg ikke tålte de produktene jeg jobbet med.
 Men liker å ha neilelakk på meg, bortsett fra da jeg knekker en neil langt ned.
Denne neilelakken fra IsaDora er sort med sølv i.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...