onsdag, januar 15, 2014

Reisen ned til Puerto Rico

Da er årets første ferie igang. 
Jeg og en venninne (Siv)dro ned til min tante i Puerto Rico.
Her skal vi være i 10 dager, fra den 13 til den 23.01.14

Flyreisa startet i Oslo/Gardermoen og til London/Gatewick
Vi var på Gardermoen kl 06.00 og da var det -17 kalde. BRRRR.
Vi hadde en meldomlanding på 3,5 timer i London, før vi skulle vidre.
Tiden der gikk ganske fort, og det var jo kjekkt. 
Så startet turen fra London til Las Palmas.
Flyturen fra London til Las Palmas var litt slitsom.
Det var 4 små barn som skrek på tur. 
Og hovr var mine ørepropper? Jo de var under flyet.
De skal ligge i vesken min, når vi drar hjem ja;)
Når vi kom frem til Las Palmas, og ventet på vår bagasje, så kom den aldri.
Da var det å gi beskjed. De fant kofferten til Siv. Den hadde havnet i Danmark:(
Min koffert viste de ikke noe om:(
Når vi gikk derfra, så ropte de på oss igjen. 
Da hadde de funnet min koffert. Den hadde de funnet ute.
Når jeg fikk den, var låsen borte, men ikke noe av innholdet heldig vis.
Da var det bare å vente på noe nytt om kofferten til Siv.
Utsikten fra flysetet imidten, der jeg satt.

Et bilde fra flyplassen, mens vi venter på bussen

Det blåste litt når vi kom ned, så jeg frøs. Ikke noe nytt egentlig;)
Vi skulle ta buss nr 91 ut til Puerto Riko.
Bussen brukte ca 45 min.

Bildene under her er utsikten fra tante sin terasse.




Vi var ganske så slitene når vi endelig kom frem. 
Kroppen min banket og sittret.
Tante disket opp med røkte kjøttpølser, (som jeg hadde hatt med meg ned)
kokt egg og godt brød:) 
Vi ble nå sittende på terassen til vi fant snega i 23.30 tiden.
Sovnet nesten før jeg traff puta, og sov til kl var 10 dagen etter.

2 kommentarer:

tutpotur.blogspot.no sa...

Så kult og se igjen dette da, flink jente og ta bilder))

heidis kreativerom sa...

Herlig :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...