søndag, desember 28, 2014

Ialyssos 01.09.14

Er på tur med Marit og Arvid.
Denne gang har vi også funnet veien til Hellas.
Men til Ialyssos, som er nabobyen til Rhodos.
Vi skal være her i to uker. fra 24.08-07-09.14
Den første uken orket jeg ikke ta noen bilder,
så derfor ikke noen bilder fra før i dag. 
Det var en varm og fin tur. Den øyeste tempraturen vi så var 48 grader i skyggen:)
Så denne turen var vi på stranden hver dag. 
Ikke like mange timer på meg hver dag, 
men jeg var da nede på stranden hver dag.











Dette av mannen som hadde sengene der vi lå

Dette er hans kone. (i midten)
Den siste dagen vi var på stranden, kom hun bort til oss og spurte om vi kunne ta bilde.
Det er jo ikke ofte en møter på slike mennesker. 
Damen var i hundre, bare vi la det på nett. 
Nett var noe di ikke hadde selv, men det var vist veldig stort for henne og komme på nett;)







Disse strandskoene er med meg når jeg drar til varmere strøk.
Det har blitt til at jeg liksom må ta bilde av disse, når jeg ligger på stranden.
Så innen untak denne gangen heller 


Her ser vi Rhodos i bakgrunnen























Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...