mandag, februar 04, 2019

Værbilder fra året 2018

Her er noen værbilder jeg har tatt igjennom året 2018

Januar

I dag er jeg 50 år.
Det er et fryktelig snøvær ut i dag.
Min mor kunne fortelle at det var like ille vær for 50 år siden, da jeg ble født

Februar




Mars
Påsken hos Marit og Arvid

April



Mai









Juni



Oslo Pride



Juli




Besøkte Marit og Torgrim


Var på besøk hos tante Gerd


August





September
Var på treffet til Scrappiness i Særp

Fra blomterbutikken Pongo

Oktober
Tur på Alby med Anne og Heidi Kaa


Årets første snøfall


November

Mossetreffet for scrappere

Mamma og jeg var å passet kattene til Pia og Cato, da de var på reise

Desember
På besøk hos Marit og Arvid





På besøk hos Marit og Arvid

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...