tirsdag, juli 26, 2022

Mai 2022

 Kom mai du skjønne milde.
 
Denne lykta laget jeg til min mor, når jeg var hos henne på 17 mai.

02.05
Sist mnd skiftet jeg dekk på bilen, og da mistet je den ene hjulkapselen.
Jeg var på Biltema og kjøpte nye. Der traff jeg onkel Jan, som hjalp meg med å sette de på.
Den ene felgen lakk luft, så da dro jeg bort på Dekk Proff og fikk det sjekket.
Det viste seg at stålringen i hjulkapselen satt feil vei.

De tok ikke noe betalt for å fikse og sjekke at alle satt riktig på :)

02.05
Solnedgang på Dilling.

03.05
En tur på Ski storsenter. Kjøpte meg en kokosis.

09.05
Nabojenta hadde skrevet navnet mitt, på asfalten, utenfor hos meg :)

11.05
Posten hadde hengt en pose med en pakke, som ikke fikk plass i postkassen :)

11.05
Var på verkstedet for å fikse vinduspyleren, da den hadde sluttet og virke.

13.05
Stoppet langs Mjøsa, da noen måtte på do.

13.05
Mamma spanderte mat på oss alle sammen på Pizzanini på Hamar

Det ble en biff med deilig tilbehør til meg

14.05
Mamma laget marengs til pavlova

Jeg hadde med ostesticks, som vi prøvde i frityrkokeren

Vi spiste taco på kvelden

Pavlova til desert

16.05
Solnedgang på Dilling.

18.05
Bane Nor driver med spunting til den nye Larkollveien

18.05
Solnedgang på Dilling

19.05
Rosa himmel i kveld på Dilling

20.05
Da er ruslebiffen i gang med sommerens klipping.

23.05
En tur på mamografi i dag.

Her er maskinen som brukes til mamografi

25.05
Litt regn på formiddagen

25.05
Etter regn kommer sol

26.05
Var med Laila til Svinesund i Sverige en tur

Litt mat måtte vi også ha

26.05
Nedi steinrøysa

26.05
Bane Nor lager ny vei ut til Larkollen

28.05
Monsterveps

31.05
Stubben er nesten borte, av grønne vekster

31.05
Må vente noen uker til, før det blir markjordbær


Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...