mandag, september 26, 2022

August 2022

 Så er sommeren på hell, og august har kommet.

05.08.22
Etter å ha vært kattepasser for kattene til Pia og Cato, mens de var på tur
dro jeg innom Espa og kjøpte meg boller, på tur hjem.

 
 
Når jeg kom hjem fikk jeg gave fra huseierene, som hadde vært i Tyrkia.

Når jeg var i Brumunddal kjøpte jeg meg nytt hagebord.
Så da skal dette byttets ut, da det er ødelagt.

Slik var det nye hagebordet. Var en del kortere enn det andre jeg hadde.

08.08.22
Når je var på Rema i dag, fikk jeg lyst på reker.
Det var en dyr fornøyels, da disse rekene kostet 140 kr for 1 kilo.

10.08.22
Kjørte Anne til Ski storsenter. Vi tok oss en matbit, stekte nudler med biff.

12.08.22
Fikk denne fine orkideen av Marvel, når hun var her
og skulle hente 2 stk dåpskort jeg hadde laget for henne.

På kvelden startet bonden med innhøstingen av korn.


13.08.22
I dag skal jeg i konfirmasjon til tantebarnet mitt TC.
Vi skal feire dagen hos pappa og Grethe i Våler.

Fikk med meg noen blomster hjem fra konfirmasjonen.

17.08.22
Denne fulen lå død under bordet på terassen.
Den hadde kræsjet med glassvegen på terassen, som Bane Nor har satt opp.

20.08.22
Fint vær i dag også.







Får ikke skrevet over de siste bildene, da blogger ikke lag meg gjøre det.
23.08.22 Solnedgang her på Dilling.
25.08.22 Strålende sol i dag også.
26.08.22 Bodil og jeg dro innom MC Donal Rygge, når vi var på vei hjem fra 
Europris i Råde.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...