onsdag, januar 18, 2023

Værbilder fra året 2022

 Her kommer det noen bilder fra været som var i 2022.
Legger de ut mnd for mnd, og noe tekst til noen av bildene.
PS: Mange bilder
 
Januar




 
Laila og jeg var en tur på Ikea Slependen



 Februar

 
Feire mamma sin 75 års dag

 
Ut å rake litt løv

 
Hadde besøk av Bodil, og jeg laget annebryst til oss
 
Bakt potet i Tøckfors, sammen med Bodil
 
Bodil og jeg var en tur på Hobbydilla


Mars
 
Bane Nor driver å lager ny vei ut til Larkollen
 
Krokusen blomstrer hos min mor



April
Var på scrappetreff på Skansen
 
Ræggen går


 
Bodil og jeg var på Scrappehjertet en tur

 
Bodil og jeg, kjørte oss en tur i kveldingen

Mai






 
En tur i Moss, med Marit og Arvid

Juni
Scrappetreff
 
Her blir det deilige markjordbær


 
Bodil og jeg tok oss en tur til Son, i det fine været
 
Laila, Bodil og jeg var på en luftetur

 
Bodil og jeg, gikk oss en runde på Fuglevik camping
 
Her blir det deilige kirsebær








Juli





 
Deilige markjordbær tred på et strå





 
Det kom plutselig en staslig hane på gården
 
Deilige bringebær i hagen













 
Her hadde Mio dratt inn ei råtte





 

August
 
Hente mamma på toget
 
Måtte innom og kjøpe meg noen boller





 
Bodil og jeg tok turen til julehuset, i Drøbak

September


Oktober
Hente Pia og Cato på toget i Askim

 
Bryllupet til Elin og Jon Anders
 
Kjørte marit og Arvid til Drøbak, for de skulle hente ny bil
 
Laila og jeg en tur over rensa


 
Scrappetreff på Skansen


November
 
Huseier har vært og funnet frem snøskuffa mi
 
Anne, Bodil og jeg, var en tur på Hobbydilla
 
Fikk nydelige roser av Lisbeth nabo


 
Har stått på julemessei helgen






Desember
Her blir det bilder fra hver dag, da jeg lager desemberdayli album




 
Anne og jeg var på julemesse, på Høyda





























Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...