tirsdag, februar 28, 2023

Februar 2023

 Da er februar over om noen timer også.
Her kommer bilder fra februar.

Onsdag 01.02
Februar starter med dårlig vær

Fredag 03.02
Skal være hos min mor i helgen, da min datter også kommer.
Mamma hadde laget kjøttkaker til middag.

Var en tur på Hobbyhjørnet for å se etter noen ark.
De hadde ikke de arkene jeg skulle ha.
Hentet Pia på toget etterpå.

Lørdag 04.02
En tur til Årgjeng

Vi spiste en bagett før vi dro hjem

Her skal vi spise taco


Min mor har bursdag i dag. Hipp hipp.


Min søster hadde laget tilslørte bondepiker til oss.

Lørdag 11.02
Naboen kom inn med Pizza til meg,
som de hadde kjøpt feil, og ikke kunne spise

I går fredag 10.02 bestemte jeg meg for å møblere om i leiligheten.
Jeg flyttet spisestua ut på kjøkkenet, og hobbyrommet ut på stua.
 
 Søndag 12.02
En fin solnedgang i kveld

Mandag 13.02
Anne var med inn på Ikea Slependen.
Jeg skulle kjøpe meg en Kallax med 8 hyller,
til den nye plassen min på stua. Var der i 30 min, og dro hjem igjen.

En tur innom Peppes i Vestby og spise før vi var helt hjemme.

Torsdag 16.02
Min nye utsikt når jeg ligger på sofaen.

Fredag 17.02
Var på Biltema og kjøpte meg ny luftmadrass til å ha på treff.

Søndag 19.02
I dag er det fastelaven, og her er min bolle jeg kjøpte på Obs.

Tirsdag 21.02
En fin solnedgang i dag også.

Onsdag 22.02
Mamma og Mette var her en tur.
Vi gikk opp på Blings og Boller, og spiste en kyllingsalat.

Fredag 24.02
Våknet opp til snø i dag.

En ser det ikke så godt, men her har rakklene på bjørka
sprunget helt ut. Fine kontraster på været og naturen.

Lørdag 25.02
Jeg har bestilt meg HappyFlops.
Alle skryter så mye av disse, så blir spennende og prøve de.

Søndag 26.02
Ble med Laila en tur Sverige.
Her tar vi oss en matbit.


Mandag 27.02
Satt ute i solen for første gang i år

Været i Februar:












Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...