tirsdag, mai 02, 2023

April 2023

 Da var april mnd over også.
Vi venter på våren som skal komme, men vinteren vil ikke slippe taket denne mnd heller.
Vi har hatt en kjølig mnd med litt snø og surt ute.
En får håpe mai mnd kan gi oss litt varme, selv om det kom litt snø 1 mai.

Lørdag 01.04
Satt litt ute i solen og koste meg

Litt is på fuglebadet

Søndag 02.04
I dag satte jeg ut hagemøblene.

Mandag 03.04
Var på EU-Kontroll med bilen.
Feil: Dårlig kontakt til hengerfestet og dugg på baklyktene.

Mandag 03.04
Tok 10.35 ferga over til Marit og Arvid.
Marit viste ikke at jeg kom, og ble så rørt når hun så meg,
at da kom tårene.


Vi grillet senere på dagen

Tirsdag 04.04
Marit og jeg var en tur på butikken,
og da måtte jeg kjøpe meg en lakris-is


Tirsdag 04.04
Arvid laget sveler til oss i dag





Marit laget fich & chips til oss i dag.


Tirsdag 04.04
Marit og jeg så på filmen Wonder.

Onsdag 05.04
Jeg tok 11.15 ferga hjem igjen.







Fredag 07.04 Langfredag.
Beyz og Angelina var her en tur, og koste seg i solen.


Solnedgang og Bane Nor som jobber på jernbanen.

Lørdag 08.04 Påskeaften.
Var og feiret pappa sin 75 års dag og Jens sin 50 års dag.

Vi spiste biff stroganoff med tilbehør.

Sjokoladepudding og krem til dessert.

Søndag 09.04 1 påskedag
Var hos mamma en tur. Lisbet kom innom en tur også.

Torsdag 13.04
Jeg rakk og ta bilde av hestehoven, før den blomstret av.

Lørdag 15.04
Heidi Kaa kom overraskende innom med roser til meg:)

Torsdag 20.04
Var på Lundeby og hentet kartong, og der sto det en staselig bil.
Som jeg måtte ta bilde av. (fikk lov da)

Mandag 24.04
Var og leverte bilen på verkstedet, og jeg glemte husnøkklene i bilen.
Da var det bare og gå i regnet tilbake. En hyggelig dame kjørte meg hjem igjen.

Tirsdag 25.04
I dag kom det litt snø.

Onsdag 26.04
Ikke så lett og se, men det står et rådyr bak huset.

Fredag 28.04
Det har vært frost i natt.

Det kom en del pakker fra Ali i dag.

Klar for og dra på scrappetreff i Elverum i helgen.

En tur innom Hamar og butikken Lille Lone,
da Laila skulle se etter noe der.

Vi var innom CC en tur, før vi kjørte til Elverum.
Det var masse stillestående kø i Hamar.
Det var ikke så rart, da det var boligmessa i Vikinskipet.

Noe av maten på treffet.



Været i april:











Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...