onsdag, oktober 07, 2009

Onsdag 07 oktober

Været: Det var sol igjen i dag, men en vind som blåser en nesten bort.

Formen: Er greit nok i dag
Søvn: I natt ble det 8,5 timer, og på dagen har jeg ligget i 3 timer

Ellers: Sto opp i dag og fikk en tlf fra min kusine. Det var da veldig overraskende og hyggelig, for jeg vet ikke sist vi snakkes sammen på tlf. Pia og jeg spiste lit lunsj før vi tok tiren til Hamar for å dra på Unik hobby, der jeg kjøpte noen ark, så var vi en tur på Ridabu og hanslet på Rema 1000. Anne Lee ropte oss inn på pauserommet når vi kom. Så vi satt oss ned og tok et glas med juse før vi gikk inn i butikken og handlet. Snakket litt med Siv også. Hun har det ikke bra i dag så jeg, er leit at hun skal ha det slik. Etter at vi hadde handlet der, dro vi ned i Ottestad og på Rimi, da Pia skulle inn og hilse på Malin og kjøpe seg noe der. Når vi kom hjem lagde vi fahitas, og det var deilig, men litt sterkt. Fikk brev fra Nav i dag om at jeg har fått innvilget tidsbegrenset ufør ut 2011. Det var halve tiden en det legen søkte for, men det får gå. Håper jeg blir frisk nok til å kunne komme meg ut i jobb igjen da tiden for tu utløper:o) hadde vært fint det ja.
Det er denne dagen og ferdig med det;)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...