onsdag, oktober 28, 2009

Oppdatering helt fra den 07

Hei på deg!
Her er det jammen lenge siden jeg har vært ser jeg. Er vel på høy tid å få ned noen ord igjen.
Kan ikke skryte på meg at jeg husker alt som har skjed siden sist men noe nytt blir det her.

Formen: Den har ikke vært bra i det siste. Har hatt mye småfeber, bare for små ting jeg skal gjøre. Kroppen er ganske så utslitt fortiden kjenner jeg. Er mye svimmel om dagen også, så mesteparten av tiden har jeg ligget. Så det er grunnen til at jeg ikke har vært her og skrevet noe.
Formen har ikke vært god siden jeg kom tilbake fra Sølvskottberget, så nå håper jeg at det snart snur.


Moss, 23:
Min lillebror og lille søster skulle feire bursdagene sine i dag med familien.
Pia og jeg dro ned etter at Pia var ferdig på skolen.
Det ble en hyggelig kveld med alle samlet. (nesten alle da. Mette manglet)
På lørdag var Pia og jeg en tur borte hos Anne. Når vi var der bestemte vi oss for å dra en tur ned på Campino for å spise kebabrull. Øyvind, Anne, Eirik, Pia og jeg koste oss der.
Ellers slappet vi av på kvelden.

Legen,20:
Var en tur hos legene i dag for å få litt hejlp til å fylle ut noen søknader. Den ene var om parkeringsbevis. Gikk ned på kommunen med den og tre dager etterpå hadde jeg fått det innvilget. Så nå kan jeg parkere på handikapplasser når jeg er ut. Legen skulle søke om støtte til bil for meg også, men det måtte hun ha litt tid på seg til å gjøre, så jeg vet ikke hvordan det går med den saken enda. Har også fått innvilget tidsbegrenset uføre ut 2011. Så innen den tiden håper jeg at jeg er så frisk at jeg kan komme meg ut i jobb igjen:0)

Kr.Sand tur,16:
Min lillesøster skulle feire sin 30 år`s dag den 17. Lene. Mette og jeg dro ned på fredag kveld. Var ganske så sliten når vi kom dit ned, så på lørdag når de andre var ute å shoppet ble jeg hjemme for å slappe av. Utpå eftan ble jeg så dårlig at jeg kastet opp tre ganger. Kroppen var totalt utslitt, kjente jeg. Vi ble på grunn av dette forsinket til bursdagen, men vi var heldig vis ikke sist. Det var en flott feiring.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...