mandag, januar 03, 2011

Mandag 03.01

I dag har jeg vært ute og sett etter nye mørke solebriller, da mine gamle sprakk i julen.
Men tror du der er noen mørker solbriller å oppdrive på denne årstiden NEI. Er avhengig av det når det er så skart lys ute. For holde meg inne og dra for gardinene når solen skinner.
Var innom Kremerhuset en tur i dag, og der fant jeg GOD JUL bokstaver til 49 kr. Tok de med meg, så jeg har de til neste julepynting. Glemte å ta bilde av de før jeg pakket de bort.
Var innom en anna butikk jeg ikke husker hva heter og der fant jeg noen julegaver (disse ligger i esker, så derfor ingen bilder). Ja du leser riktig "julegaver". Fant også noen bursdagsgaver, og noe til meg selv;) Bilder kommer her: 


 Denne var til meg selv

 Dette er en bursdagsgave.

 Dette er også en bursdagsgave. Hørte i julen ta det var noen som ønsket seg en vinåpner. Og vips så er den gaven i boks;) Bursdagen er ikke før til høsten, men godt for alt som er unnagjort. HIHI

Har fått tatt ned noe av julen i dag også. Skal ta resten i morgen tenker jeg. Får også besøk av min mor i morgen, og det blir koselig:) Tenkte jeg skulle lage juleskinke til henne kommer.  Nå er det kvelden på meg her kjenner jeg. Så en god natt til alle!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...