onsdag, januar 12, 2011

Onsdag 12.01

Siden sist har det ikke vært så mye liv. Har vært en tur i Bø og feiret min datters 20 årsdag. Heldigvis slapp jeg og kjøre mer en 10 min. Plukket opp x på andre siden av dammen, og han kjørte begge veier:)
Vi lå over det fra fredag til lørdag. Lørdagen lå jeg til kl 2 før jeg klarte å komme meg opp. Så var det å spise litt før en tok fatt på hjemveien. Har ingen bilder fra dagen, da jeg glemte kameraet:(

 Laget en banankake til min datter, da hun elsker denne kaken:)

 Slik så det ut når nabon hadde fått måkt frem døra mi. Ja for jeg var faktisk innesperret av snø. Det hadde blåst og snød så ille at det var snø langt opp på døra. Like under vinduet. Om ikke naboen hadde måkt meg ut så hadde jeg mått være inne til det smeltet;) Greit med gode naboer:)

 I går oppdaget jeg ved en tilfeldighet at det lea seg nede på jodret utenfor leiligheten min. Jammen var det ikke 3 rådyr som løp der.

I kveld har jeg hatt besøk av min kusine, og hun har laget sitt 1 kort. En kjempestolt jente som har laget et bursdagskort til sin venninnes bursdag neste helg. Hun var kjempeflimnk til å være den første gangen:)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...