onsdag, september 30, 2009

Onsdag 30 september

Været: Våknet til -2 i dag og rim på plenen kl 09.00 Det har vært sol i hele dag

Formen: Har ikke gjort noe særlig i dag heller, da formen fortsatt er sjelven og har småfeber.
Noe har jeg bare måtte gjort i dag. Lese av strømmen og få den levert og utregnet, siden Odd Willy hadde glemt å lese av den når jeg var borte. Var på nav og leverte søknad på ved, strøm og vidreføring av suplerende. Levert regning til Odd Willy i banken. Snakket litt med Monica når jeg først var der. Hun ba meg med hjem, men det orket jeg ikke. Var en tur innom Politiet for å høre om den mobilen til Pia. Om de snart fikk stoppet det. Men jeg måtte hendvende meg på Hamar. Så da får jeg ta det til fredag når jeg skal til tannlegen.
Har vært på et utrolig hyggelig og oppklarende forelderemøte. Der fikk vi sagt det vi mente og litt til. Sitterigjen med en utrolig god følelse. Kan si dette har vært det foreldremøte jeg har vært mest fornøyd med opp igjennom de årene Pia har gått på skolen. ( og det er ikke mange jeg ikke har vært på, tror det er 2 stk jeg ikke har vært på i alle disse årene) så jeg er glad for at jeg gikk, selv om kroppen ikke henger helt med. Men det var det virkelig værd.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...