søndag, september 27, 2009

Søndag 27 september

Været: Det har vært overskyet stort sett i hele dag, med noen untak av solgløtt på æftan.

Formen: Kan ikke skryte på meg noen bra form i dag heller. Men oppe er jeg da;)
Søvn: 9 timer i natt

Ellers: Ble vekket av at Mette ringte meg kl 10 i dag. Har ikke gjort stort i dag egentlig utenom å gjøre ferdig utfordringen fra nttby. Har ikke laget middag i dag heller. Bare laget karbis og stekt egg. Var jo greit det også da, men er mer glad i middag jeg da. Men når kroppen ikke funker og Pia skal bort blir det som det blir. Har snakket med Ann-Helen i dag også. Det var hyggelig å snakke med lillesøs igjen, da det er en stund siden vi snakket sammen. Skal til henne i Kr.Sand den 17 for å feire hennes 30 årsdag. Gleder meg til å se den nye leiligheten hennes etter at hun flyttet. Har hatt besøk av Siv og typen i kveld, og det var kjempekos. Er jo lenge siden vi har sett hverandre nå siden jeg har vært borte i 6 uker. Skal være med Siv til Aker sykehus i Oslo på tirsdag, da hun skal inn på et møte der og skal på flere møter fremmover vil hun kjøre selv. Og da er det greit å ha med seg noen den første gangen en skal kjøre.
Pia har vært på kino i kveld, men jeg husker ikke hva de skulle se på en gang;)
Skulle ha tatt av meg neglelakken i dag også, men har vist ikke kommet så langt enda. Får ta det i morgen da.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...