onsdag, september 30, 2009

Tirsdag 29 september

Været: Et strålende vær i hele dag. Det har vært stormfulle høyder nesten hele dagen.

Formen: I dag har formen vært helt elendig. Har hatt småfeber og sjelven i hele kroppen

Søvn: 6 timer i natt

Ellers: En dag som nesten har bestott i å ligge. Grunnen til det er vel at jeg gjorde litt i går. Jeg syntes ikke det er så mye, men det er vist det, sier kroppen min. I allefall det jeg gjorde dagen før var å, vakse trappa ned, vaske og henge opp en maskin m klær, brette sammen noen klær og lage middag. Desse tingene gjorde det til at kroppen ble satt ut, og fikk en slik reaksjon, som småfeber og sjelvinger i hele korppen. Jeg gjorde ikke alt dette på en gang, men fordelte det utover dagen med gode pauser(liggende). Amanda og Kal Thomas var her og spise middag på kvelden. Det er vel ikke mer å si om denne dagen.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...