tirsdag, september 07, 2010

Den store flytte dagen lør 21.08

Endelig kom den store flyttedagen. (21 august) Her er lastebilen min far kjørte flyttelasset med. Han hadde fått låne en stooor konteiner på jobb, så jeg slapp og leie noen bil. Kjekt med en far som har en slik jobb;)

Her har vi fått inn litt møbler, så nå må det tenkes nøye hvordan ting settes, så vi får med alt.
Min bror Lars Erik, Min far og samboeren til min mor Thorstein.

Jeg var også med å bar. Her sammen med Grethe, kona til min far.

Oppvaskmaskinen skulle jo også være med på lasset. Og bror fikk jobben med å koble den fra.

Grethe tar ned den siste lampa fra veggen i gangen. Ser så stuslig ut her nå.

Så noen kasser som venter på å få plass i konteineren.

En liten skravlepause måtte de jo ha også Thorstein og bror

Mamma får ned siste rest fra kjøkkenet, som jeg har hatt i bruk den siste uken.

Tenke tenke;)

Her stables det fra gulv til tak for å få med alt.

Øyvind tar ned parabolen og tilhørende kabler.

Min søster Mette og Anne tar en pust i bakken.

Nå begyner det å bli vanskelig å finne ting som en kan fylle opp innimellom alle andre ting på bilen

Min far står å fundere på hvorfor de  må ha med seg den gamle sofan de hadde hjem for så å gi den bort. Jeg hadde ingen muligheter til å få den kjørt bort selv, så da måtte den på lasset ned. Eller det var vel Grethe som sa de skulle ha den, så da ble det slik. Men den havnet på masvo i rygge.

Det var flyttedagen i noen minnerike bilder. Heldig vis hadde vi et flott vær og gode hjelpere.
Tusen takk til Mette, mamma, Thorstein, pappa, Grethe, Lars Erik, Anne og Øyvind.
Hadde ikke klart meg uten dere.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...