tirsdag, september 07, 2010

Innflyttningsdagen 22.08

Da kom dagen etter den store flyttedagen, da alle tingene mine skulle inn i den nye leiligheten.
Ble ganske så fult kan du tro. Er ikke lett og flytte fra 140 m2 til 70 m2. Det er halvparten så stor (liten) plass det;) Har heldigvis fått kvittet meg med en del av tingene. Så skal Pia ha noe av dette når hun kommer hjem fra Bali i desember. Blir vel bra bare jeg får alt på plass til slutt.

Her skal det være kjøkken når jeg får alt på på plass.

Ved terassen skal spisestua stå når jeg får den dit.

På denne veggen skal det danderes anneledes. Det framskapet til venstre skal ikke være her, da min datter skal ha den. Den ble satt i mellomganen. Vitrineskapet til høyre ble satt til venstre og tv på 24 tommer ble byttet ut med en flatskjærm på 48 tommer. Og den ble plasert til høyre for vitrineskapet.

Oppe i alt dette som står her skal sofragruppa stå.

Tja hva skal en si her da tro. Dette skal da bli et soverom når jeg får ryddet unna litt her. Er ikke mye ting og tang her, det bare ser slik ut. HEHE!

Flere bilder kommer siden da jeg har fått de fleste tingene på plass.

1 kommentar:

salige lavendel sa...

Litt av et styr med flytting, men spennende også! Lykke til med å komme i orden og takk for titten her inne =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...