fredag, september 24, 2010

Fredag 24. september

Bildedryss fra den siste tiden. Har ikke orket å sitte her noe særlig å lage nye innlegg, men noe skal det bli.
For noen helger siden kjøpte jeg meg noen vakre roser som skulle pryde spisestuebordet.

Denne flotte dekorasjonen har jeg vært så heldig å få av en av mine venninner. Den får stå og pryde hjørnebodrdet mitt:)


Har vært så plaget med utrolig masse veps i den nye leiligheten. Kunne ikke lukke opp døra før de kom stormende inn også. Så fikk jeg et tips om å lage en vepsefelle. Jo da det var jo en bra idè det, helt til jeg skulle skjære over en brusflaske. Da måtte jeg kutte meg i fingeren. Det gikk da bra:)


Denne møllen her satt på døra mi en kveld jeg kom hjem. Den var ganske så stor egentlig. Min venninne har alldri sett så stor møll noen gang. Får vel ikke akkuratt inntrykk av det men.


Et stemningsbilde fra kvelden i kveld. En deilig kopp med voyage-te uten sukker.


I morgen skal jeg en tur til min mor og sove over der. Det er Bergensbesøk der og de gleder jeg meg til å treffeigjen, for nå er det 1 år siden sist. Ønsker dere alle en super helg!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...