torsdag, april 23, 2009

Lørdag 18 til fredag 24 april

Da er det nesten en uke siden jeg har skrvet her.
Bare et lite sammendrag:
Lørdag var jeg på jentekvld hos Anne Lee og storkoste meg med 8 andre damer.
Vi spiste deilig wok og vårruller.
Søndag dro jeg til Anne og Pia til Henning. Når jeg var på tur ned til Anne så traff jeg Eli (til Kalle) på Kløfta. Hun skulle hente Anette i Oslo.
På tirsdag var Anne og jeg på kortetreff på Anitas hobby i Moss. Det var kjempekoselig. Og hun ene der som holder kurs hos Anitas hobby, hadde jammen ME hun også. Er jo ikke så ofte en treffer på folk som har den samme sykdommen som en selv.
På torsdag dro jeg til Mette og var der til fredag. Vi laget kort og koste oss litt.
Pia skulle dra til Barcelona natt til mandag med kalssen sin på reiselivslinja. De kommer hjem på fredag, og jeg skal hente Pia på toget.
Sov noen timer utpå dagen, da jeg var ganske så sliten.
Siv kom en tur på kvelden, og vi skravlet og koste oss med Pizza.
Dette var et kort sammendrag av de siste dagene.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...