torsdag, april 30, 2009

Torsdag 30 april

Været: det var overskyet først på dagen. Så kom solen og det var deilig og varmt. 32 grader i solen på ettermiddagen.

Formen: Er det så som så med. Var helt utslitt når jeg ble vekket i dag, 10,15 av huseier.
Så når jeg skulle komme meg ut av sengen ristet og banket hele kroppen, så jeg nesten ikke kom meg opp. Har vært veldig slitsomt å prate i dag, da jeg ikke kan si mange ordene før jeg er utslitt.

Ellers: Huseier klippet hekken her i dag. Fikk overraskende besøk av Øverbyn. Vi satt ute i solen en stund og snakket. Eller hun snakket mest, da jeg ikke orket og snakke noe særlig. Men hyggelig med besøk da. Har vasket grillen i dag og grillet for første gang i år. Deilig det, selv om det var noe enkelt og jeg satt alene. Det er alt jeg har gjort i dag, da formen ikke er bra.
Nå er det russetid og det er fest hos naboen her. Hører de starter opp bilene så nå skal de til Hamar på koigen og feste. Dit skal Pia også i kveld. Hun har kjøpt seg russebukse så hun er med de andre ut og har det gøy. Kos det at de har det gøy de unge. En skal jo oppleve litt her i livet.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...