torsdag, april 16, 2009

Torsdag 16 april

Været: Det har vært grått og regn i hele dag.

Formen: Natten var laaang da jeg ikke fikk sove noe særlig. Sto opp i halv 10 tiden. Sliter med en hoft som ikke har vært god den siste tiden. Og hånden min som jeg brakk i 2006 er ganske så plagspm til tider, når jeg bruker armen litt. Ellers har jeg hatt en ok dag.

Ellers: Har fått tørket støv og støvsugd ut påsken i dag. Siv har vært på besøk i dag. Vi skulle lage kort, men det endte opp med at vi satt og skravlet. Siv fikk stanset ut en del spellbinders-figurer av meg også. Jeg laget kyllingsalat til oss litt senere på dagen. Når Siv dro startet jeg på hobbyrommet. Hadde planer om å gjøre om litt der inne. Har holdt på der i kveld, men er fortsatt ikke ferdig. Får ta resten i morgen.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...