onsdag, april 15, 2009

Onsdag 15 april

Været: I dag har det for det meste vært overskyet og litt regn. Solen stakk så vidt frem også utpå dagen i dag. Tempraturen har ligget på ca 15 grader.

Formen: Har vært grei i dag. Ligget bare to timer ca på dagen i dag.

Ellers: Var en tur på stange og fikk kjøpt meg to kasser på Europris, som jeg skule ha påskepynten min oppi. Fant ut at de var ganske kjekke, så jeg kommer til å kjøpe meg fler slike.
Fikk tak i en veske som jeg kan ha på turen til Singapore. For å ha bok, fotoaparat og andre ting oppi. Har fått ryddet bort påsken, men ikke vasket enda. Det får jeg ta i morgen. Har skiftet på senga mi i dag og vasket noen maskiner med klær. Har vist fått gjort en del i dag.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...