søndag, juni 13, 2010

Lørdag 12.06.2010

Dagen i dag har jeg tilbrakt på sofan for det meste. Er egentilig ikke stort å si om denne dagen.
Laget taco til mat i dag, da Pia hadde lyst på det. Pia ba ei venninne (Malin) til å spise med oss.
Har så lyst på bare noen få krefter til å kunne gjøre bare litt her hjemme. Klarer ikke lage kort om dagen heller. Har ikke blitt noen kort nå siden 15 mai, og det var et bryllupskort til et bryllup jeg var i.
Det klør i fingrene etter å kunne lage et kort igjen, så jeg håper det er noen krefter som melder seg snart.
Så fort jeg kjenner at jeg har noen krefter, så bruker jeg de på å pakke og slik til flyttingen. For det må jeg faktisk prioritere nå frem til jeg skal flytte. Kotlaging for komme når den tid kommer.

Det har vært utrolig stusselig vær den siste uken. Bare øsende pøsende regn hele tiden. Ser det er spåd pent fra mandag av, så da håper jeg det.

Om du ser nøye på bildet under her, så kan du se det regner en del.

Se så våt terassen min er og det renner tilogmed inn der det er tak og ikke vått.
Kan ikke si jeg liker det noe særlig nei:(

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...