tirsdag, juni 15, 2010

Mandag 14 juni

Det var ikke den helt store dagen i dag. Måtte klippe plenen og da var det gjort. Ble liggende resten av dagen:( Har fått i meg litt lite mat i dag, men mat ble det selv om det ikke ble mat før langr på dag.
Spiste først to små biffer med kryddersmør og saus av smør og fløte kokt i panna, så en klatt med rømme ble det også. Må jo prøve å få i meg mer fett en det jeg gjør om dagen.

Så ble det et måltid til med kalkunsnitzel med ost i, og salat med rømme til dressing.
Senere på kvleden spiste jeg pisket fløte med noen dråper vanniljedråper i og mango. Dette er bare så utrolig godt. Tenker ikke på at en ikke trenger sukker en gang. Og det er jo supert for jeg/har vært superglad i sukker. Noe som ikke er bra for kroppen:( Så det er jo greit å få i seg så lite som mulig:)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...