søndag, juni 13, 2010

De siste dagene siden sist.

Da er det atter noen dager siden jeg har skrevet her. Formen er utrolig dårlig for tiden, så da blir det bare slik. I den siste tiden har ME`n ikke vært grei med meg. Men det har vel noe med at jeg ikke har vært grei med den heller hele tiden. (ikke lyttet til kroppen når den er sliten)
Har drevet å pakket litt og ryddet litt her og der til jeg skal flytte. Har ikke fått noe husrom enda.

Her er noe av det jeg har spist i det siste.
Eggepannekake med stekt bacon, skinke og rømme. Skal ikke skryte på meg at jeg spiste denne, da jeg ble så uvell etter to biter.

Her har jeg laget stekt laks agurker (som jeg har lagt i vann og eddik), saus av fløte og stekt løk og sist men ikke minst den deilige coleslaw. Jeg bruker ikke maiones da jeg ikke liker det.

Så var det et måltid med spekeskinke og rømme. Deilig i varmen.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...