onsdag, juni 16, 2010

Onsdag 16 juni

Da var det atter en ny dag, med lite krefter:( I dag har jeg ikke orket å lage stort til mat. Spiste 2 lavkarbo knekkebrød med gulost og paprika på til frokost. Spiste det samme til lunsj. Ååå så spennende not. Men det var da noe mat og putte i munnen. Litt senere i dag fant jeg ut at jeg måtte bruke opp den fleskebiten jeg tok opp i går. Så jeg bare delete den opp i små biter og tilsatte noen grønnsaker og det hvite på toppen er rømme serførgelig. Klarte ikke å spise opp alt som jeg hadde hatt på til meg, for dette var ganske så mektig.

Ellers i dag har jeg ikke gjort noe annet enn å ligge og sitte litt ute i solen. har ikke orket å lest noe i boka jeg driver å leser, da jeg har vært for sliten til det.

Gruer meg til i morgen, for da må jeg opp 07.15 da jeg skal på værkstedet kl 08.00 med bilen. Grunnen til at jeg skal dit er for å undersøke hvorfor brekklampa blinker og abc lampa lyser. Håper ikke det er store utgifter på dette.

Orker ikke skrive noe mer i dag.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...