tirsdag, mai 17, 2022

April 2022

 April mnd og det er vår.

02.04
Er på Solørskræpp i helgen.
Bodil og jeg gikk en tur og tittet utenfor,
der vi er på treff.







Her spilles det bingo

03.04
Her er det jeg fikk laget på treffet, denne helgen.
6 stk sjokoladekort til 17 mai, 4 pc kort og 6 stk livsråd til konfirmanten.

05.04
Nabohjelpen fra Bane Nor, var her med påskegodt.

19.04
Var og fikk byttet til sommerdekk, bak Gobua

20.04
Så det lå en dø fuggel på terassen.
Fikk tatt den bort, før jeg skulle spyle

20.04
Rake litt løv igjen.

20.04
Vaske bilen inni og utvendig

20.04
Noen hvitveis og løvetann i gården

20.04
Høytrykkspyling av terassen.
Det trengs, da det er så mye sand og støv,
etter Bane Nor som jobber rett utenfor her.
Ingen vet hvilket år de blir ferdi heller.
Nå har de holdt på siden 2019, men ser ingen ende enda.

21.04
Anne og jeg var en tur på Nordby kjøpesenter, i Sverige.
Der bestilte jeg meg stekte nudler med biff.
Alt for mye mat, så klarte ikke å spise opp, som vanlig.

22.04
Det spirer og gror ute her



Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...