tirsdag, mai 17, 2022

Februar 2022

 Så var februar kommet.

02.02
En fin solnedgang.


03.02
Har fått igjen bilen etter at det har vært på verkstedet.
Den fikk ikke bensin.

04.02
I dag har vi samlet oss hos mamma.
Pia, Cato, Mette og jeg var hos mamma og Thorstein.
Jeg hadde laget påsmurte lefser med div pålegg,
da det var et ønske.

05.02
Min mor spanderte mat på oss, på Efesos i Askim

08.02
Lite snø, men mye løv.

21.02
Et lite dryss med snø

22.02
Her har jeg laget andebryst, aspargis og søtpotetstappe.
Har Bodil på besøk i helgen

En skolebolle ble det også.
Bodil og jeg lager album av arkene,
Glam Rock fra Mintay.

23.02
Frost på støyglassene på terrassen

23.02
Bodil og jeg var en tur i Tøksfors,
da jeg skulle hente noen ark i Hærland.
Vi var borte på sentret og der bestilte vi oss bakt potet.

24.02
En tur i Horten og på Hobbydilla.
Vi hadde for lite ark til det albumet vi jobber med

28.02
Disse rosene fikk jeg med fra Kalle på Larkollen.
Disse sto i 3 uker.


Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...