tirsdag, mai 17, 2022

Mars 2022

 Så var det mars sin tur.

02.03
Første dagen jeg satt ute i sola og koste meg

04.03
En tur på Scrappiness og handle noen
ting til kortlaging.

10.03
Et fint lys på himmelen i kveld.

14.03
Var og hentet Heidi Kaa, og vi tok oss en tur ut på Larkollen.
Jeg hadde vært i Råde og kjøpt bagett til oss, på Kokosbollefabrikken

16.03
Bane Nor driver med Spunting, 
til den nye veien ut til Larkollen

Dette er de store jernvegene som skal ned i bakken.
Det rister i hele huset, når de holder på med dette.

27.03
Krokusen blomstrer hos min mor

Mamma hadde laget kjøttkaker med kålstuing

28.03
Anne og jeg var en tur på Nordbysenteret på Svinesund.
Der bestilte jeg meg Entrecote.
Denne var veldig saftig og god


Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...