onsdag, mai 18, 2022

Påsken 2022

  I år som så mange andre år, var jeg hos Marit og Arvid.
 
13.04
Var så heldig å få denne fine blomsteroppsatsen,
av naboen på andre siden av veien.
 
14.04 Skjærtorsdag
Sto og ventet på ferga skulle komme inn






 
Laget meg en kopp med kakao og krem
 
Marit hadde laget ostesnitzel fra bunnen av.
Diss var kjempegode.


 
15.04 Langfredag
Marit og jeg spiste deilig frokost med egg.

 
Bodil var innvitert på middag i dag.
Arvid har laget brasert og grillet svineknoke

 
Marit og jeg gikk en liten tur rundt ved butikken

















 
16.04 Påskeaften
Vasken på badet var tett, så vi måtte en tur
til Horten, for å kjøpe noe avløpsåpner.

 
Så denne fine pynten på vei til butikken

 
Arvid hadde laget kokt og grillet lammestek

 
Panacotta med bjørnebær til sessert
 
17.04
Bodil kom til deilig frokost i dag, som Marit hadde laget.
Jeg skulle dra hejm i dag. Bodil og jeg skulle en tur til Stavern først.

 

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...