lørdag, juni 20, 2009

Fredag 19 juni

Været: Knall sol i hele dag.

Formen: Den er ikke bra:(
Søvn: 8,5 timer i natt og 3 timer på dagen

Ellers: Var på Hamar og hadde EU kontroll på bilen i dag. Der fik jeg vite at det ikke var noe å koste på mere, siden det var så dyre deler som måtte repareres. Jepp det vil si at jeg ikke har noen bil lenger. Sukk! Hvordan skal dette gå tro, jeg som er så avhengig av bilen;)
Satt litt ute i solen og koste meg, når jeg kom hjem fra Hamar.
Det var også siste skoledagen til Pia på Hamar Katedralskole.
Michal klarte førekortet i dag. Hipp Hipp Hurra for deg!
Fikk brev i dag om at jeg har fått plass på Sølvskottberget 6 uker før jeg skulle inn. Den nye datoen ble da 13 august. Det gleder jeg meg masse til. Det er et opphold på 6 uker. Skal bli hyggelig å treffe folk i samme situasjon som meg, og ikke minst alt det andre vi skal igjennom. Det kommer jeg nermere inn på når tiden nærmer seg for avreise.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...