søndag, juni 07, 2009

Søndag 07 juni

Været: Det var sol først på dagen, før det ble overskyet og regn.

Formen: Er fortsatt fin:)
Søvn: Har sovet ca 8 timer i natt:)

Ellers: Har ikke skvevet her siden jeg dro fra Singapore, for jeg har ikke vært hjemme før nå. Turen hjem gikk bra, bortsett fra at det venstre kneet mitt låste seg helt, og værket som fy.
Når jeg kom hjem sist søndag, klippet jeg plenen og koste meg litt med Pia før jeg dro til Moss.
Var hos pappa og Grethe til tirsdag. Grethe feiret bursdagen sin på mandag. Det var koselig, for da var mange i familien samlet igjen. Dro til Anne på tirsdag og var der noen dager, før jeg dro hjem. På fredag kom mamma og Thorstein på besøk. De har vært her i hlegen og det har vært kos. Det er veldig lenge siden de var her sist.
I går grillet vi på kvelden og i dag har jeg laget ribbe til middag. Det var deilig med begge deler.
Nå har jeg kjørt Pia ned på Jhonsen for hun skulle treffe Yasmin. Pia skal ligge hos Yasmin i dag, siden de har fri fra skolen i morgen, og at Yasmin fyller 18 i morgen. (gratulerer med dagen frøken) Snakket med Ann-Helen på tlf i dag etter at hun kom hjem til Kr.Sand. Hyggelig å snakke med henne igjen, selv om det ikke ble så lenge siden det var så sent. Det er vel det som har skjed i store trekk siden jeg kom hjem.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...