mandag, juni 29, 2009

Fredag 26 juni

Været: Knall sol og supervarmt. Over 40 grader på kvelden:))))

Formen: Er da oppegående. Har ett håndledd som er styggvondt for tiden. Klarer ikke lukke opp en dør en gang før det hugger til. Det værker stort sett hele tiden, og jeg våkner om natten av smerter. Ikke noe deilig:(
Søvn: 9 timer i natt, og 2 timer på dagen.

Ellers: Ringte legekontoret når jeg sto opp for å høre hva som skjer med min lege, etter som at de har utsatt timen min to ganger. (12 og 26.06) Der fikk jeg bekreftet det jeg tenkt i går. Hun er gravid. Så da må jeg få en vikarlege som skal ssette seg inn i min sak om ME. Er veldig spent på hvordan den nye legen er. Fikk da time den 22 juli. Krysser fingrene for at det går bra, for hun skal søke om TU for meg. Var en tur på Hamar for å treffe Siv. Dro innom 7-11 for å treffe Anne-Lee. Men jammen hadde hun ikke tatt seg fri på en fredag. Snakket litt med Geir, og mens jeg sto der kom hun. Snakket barel litt sammen før jeg tok turen hjem. Der slappet jeg av en god stund før jeg stelte meg, for å dra til Øverbyn og Vidar på reker. Det var deilig det ja med ferske reker på en solfylt terasse. Vi tok turen ned til Lars før vi ruslet ned i byn på Hamar Music Festival. Det var utrolig mange folk der og det var gøy. Formen gikk fort nedover, men jeg holdt meg til kl var 01.00 så det var jammen bra det. Da var det å stupe rett i seng. Måtte slå av en prat med de ungdommene som satt på terassen her når jeg kom hjem. Det var også Roafestivalen denne dagen. Og da jo dørene her oppe for de som skal på do og div andre ting. Jeg stenkte dørene her kl 02.00. Og sovnet fort etter det ja. En aktiv dag men det var da hyggelig:)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...