onsdag, juni 10, 2009

Mandag 08 juni

Været: det var litt sol og overskyet. Det blåste en del ute også i dag.

Formen: Den er fortsatt grei.
Søvn: Har sovet 8,5 timer i natt.

Ellers: Var i møte på nav før jeg hentet Pia hos Yasmin for å dra på Maxi for å kjøpe bukse. Men Pia hadde glemt pengene hjemme, så da ble det ikke noe handel i dag. Dro en tur til Øverbyn for å se på huset hun har kjøpt seg. Det var et koselig hus hun hadde fått seg. Når jeg kom hjem, kom Anne Lee, Mai Lee og Michael en tur. De var ute og kjørte med Michael da han trenger litt trening før han skal ha oppkjøring neste fredag. Så var det tv-kveld på meg da jeg hadde to episoder av frustrerte fruer og to episoder av privat praksis jeg skulle se før i morgen kveld. Og det var den dagen. En fin dag!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...