torsdag, juni 18, 2009

Torsdag 18 juni

Været: Våknet til regnvær i dag. Og det har regnet i hele dag nesten. Sluttet utpå eftan i dag.

Formen: Den er ikke helt bra om dagen.
Søvn: Sov 13 timer i natt og 2 timer på dagen.

Ellers: Jeg har ikke orket å skrive så mye her den siste tiden, da formen blir værre og værre. Det varte jo litt at jeg var i fin form. Ventet vel egentlig på at det skulle skje snart også. Men fint så lenge det varte. Sist lørdag var jeg med Øverbyn en tur til Vidar (typen hennes) for å grille. Det var en hyggelig kveld:) Har ikke skjedd så mye resten av uken egentlig, da formen har gått nedover. I går var jeg på avslutningen til Melinda. De sang og spilte Mamma Mia. Det var utrolig flott å se på. Tok turen innom Kari en tur før jeg dro hjem. Formen gikk fort ned, så det var bare å finne sofaen når jeg kom hjem. Var hjemme i 15 tiden og sov mesteparten av den dagen.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...