lørdag, mai 09, 2009

Lørdag 09 mai

Været: Har hatt mer eller mindre sol i hele dag. Det blåser fortsatt mye. I fem tiden ble det veldig mørkt ute her. Ser ut til at det kommer litt regn snart. Jepp nå regner masse ute:(

Formen: Den er da på tur oppover igjen. Skal ikke klage i dag, mot for de siste dagene.
Søvn: Sov 8,5 timer i natt, og 3 timer på dagen.

Ellers: Nå har jeg ikke skrevet her siden mandag. Jeg har vært så utkjørt at jeg ikke har klart annet en å ligge i sengen eller på sofaen siden tirsdag.
Et lite sammendrarg fra tirsdag til i dag: På tirsdag var jeg hos tannlegen, hentet Pia og Amalie på Maxi. Senere på dagen spylte jeg terassen, for å gjøre den klar til å oljes, om været holder seg.
Siden da har jeg ikke klart stort annet en å gå mellom soverommet og stua. Har vært slitsomt å bare gå noen skrit. Men på slike dager må en bare ligge. Det har regnet vær dag siden tirsdag.
I dag er det første dagen jeg er oppe. Det er deilig å være litt oppe. En blir så sliten av å ligge også, så det er deilig når en endelig kan være litt oppe. Nå er det bare 6 dager igjen til jeg drar til Singapore. Gleder meg mer og mer til å dra. Snakket med AH på msn i dag, og da får en enda mer lyst til at dagene skal gå fort. Har ikke startet med å pakke enda, men får snart tenke på å ta frem koferten og lagge noe oppi den;) Men slik sett er det jo maange dager igjen, så jeg trenger ikke å stresse med det enda. Nå må jeg bare prøve å konsentrere meg om å ikke gjøre alt for mye, så jeg blir liggende igjen. Har lett for å gyve på så fort en kjenner en liten gnist. Men jeg får tenke på å spare krefter til jeg drar på torsdag.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...