tirsdag, mai 12, 2009

Tirsdag 12 mai

Været: Det har vært fint vær i dag, og litt mindre vind.

Formen: Formen er fortsatt ikke bra. Jeg sjelver i hele kroppen til tider, når jeg gjør litt for mye, selv om jeg ikke gjør mye. Er nok bare jeg går opp tarppen til badet. Den hhoften min er heller ikke grei med meg om dagen.
Søvn: har sovet 9 timer i natt og 3 timer på dagen.

Ellers: Har jeg ikke fått skrevet her da formen ikke er noe å skryte av om dagen. Men håper det går bedre snart. Siden det bare er to dager igjen til jeg drar til Singapore. Begynner å lure på hvordan denne flyturen ned dit vil bli. Kommer jeg til å klare flyturen? ja det må jeg jo. Hvordan kommer jeg til å påvirke dagene til min søster og familie? Jeg klarer det sikkert på et vis;) Vi får bare gjøre det beste ut av det. Og det som er det beste med å skulle dra slik er at det er min søster jeg skal til og at hun forstår sykdomen min. Så det går sikkert bra:) Nok om det.
Jeg fikk en overraskende tlf på søndagskveld, av ei venninne av meg som jeg har tenkt masse på de siste mnd, da hun ikke har hatt det bra. Så vi ble sittende å snakke i 2,5 t. Da ble vi enige om at hun skulle komme til meg på mandag og ligge over til i dag. Å det var så godt å se henne igejn, etter nesten 5 mnd.
Hører andre si det er på tide at jeg starter med å pakke til jeg skal dra, til Singapore om to dager. Så i morgen får jeg finne frem kofferten og starte med å pakke:) Jeg kommer til å skrive her også mens jeg er der nede og koser meg. Så kommer jeg sikkert til å legge ut noen bilder også.
Kommer til å lage en egen link på venstre side her som får navnet Singapore 09. Der kan der gå inn og lese om det jeg gjør i Singapore. Serførgelig ligger det her først, men etter som dagene går og dere ikke ser innlegget fra starten, om en vil på med seg starten på reisen, kan dere bare tykke der så kan dere lese alt jeg legger ut om turen der.
Nei dette får være nok for i dag :)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...