onsdag, mai 13, 2009

Singapore, 12.mai

I dag har jeg handlet en del som jeg skal ha med til Singapore og de som er der nede.
Jeg har kjøpt med 1 stor gulost, 1 brunost, 2 prim, 5 skinkeost, 5 rekeost, 5 baconost, 1kg nesquik, 10 makrel i tomat, 4 17mai sløyfer, 2 17mai tuter, 4 smukker og 1 boks med fluortabletter. Tok og veide varene jeg kjøpte og det veide hele 9,5 kg.
Så jeg får se hva jeg får med av klær*LOL* Har ikke tenkt å ha med meg så mye, siden vi kan vaske klær når vi måtte trenge det.
I morgen er det vel på høy tid å finne kofferten min og putte noen klær oppi tenker jeg;) Hører vist at det er noen som sier at det er på tide. Hihihi!
Har ringt SAS i dag får å høre hvor mye bagsje jeg kan ha med meg, for jeg ble fortalt at det kunne ver forskjell fra andre land. Det var det ikke, så da er det 20 kg jeg kan ta med meg.
Fikk også vite at jeg skal kjøre fra den samme terminalen jeg kommer inn på, så da ver det ikke noe stress med tiden. Jeg har 50 min fra det ene flyet lander til det neste går.
Dette er turen fra jeg låser døra hjemem på Stange til jeg komemr på flyplassen i Singapore:
Drar fra Stange 16.00, (Øverbyn henter meg, og kjører meg ned til toget) toget går 16.14 og er på Gardermoen 17.05. Flyet fra Gardermoen går 1905, og lader i Frankfurt 21.05. Flyet fra Frankfurt går 21.55, og lander i Singapore 15.50.
Så denne reisen blir på 1 døyn. Det er + 6 timer tidsforskjell på tinden her og der nede.
Her er noen linker til Singapore: Singapore, GotoAsia, InnvasjonNorge, Sjømannskirken,

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...