onsdag, mai 13, 2009

Singapore, 13.mai

Da har jeg fått frem kofferten min, og pakket litt oppi den. Stort sett det som jeg har handlet.
Når jeg satte kofferten på vekta for å se hvor mye den veier uten noe oppi, fikk jeg et lite sjokk. Den veide faktisk nesten 5 kg. Så det sier seg selv at jeg ikke får tatt med meg så masse klær. Da det jeg handlet veide 9,5 kg. Men trenger ikke så masse heller. Siden jeg kan vaske klær der nede. Så blir det vel til at jeg kjøptr meg noe der også tenker jeg:)))
Har lånt med meg en bok av Anne som jeg skal ha på turen. Den heter Idas dans. Trykker du på boken kan du se omtalen på boken.Har vært og kjøpt meg togbilett til Gardermoen i morgen, for da slipper jeg det når jeg skal dra med den store kofferten;)
Har ikke fåt noe reisefeber enda. Men det kommer vel når jeg låser døra her i morgen. Jeg gleder meg utrolig masse til å komme ned å treffe min søster, svoger og mine to tantebarn, som er så nydelige, og sjarmerende.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...