onsdag, mai 13, 2009

Onsdag 13 mai

Været: Det har vært et strålende vær i dag. Noen skyer har det jo vært også.

Formen: Er fortsatt ikke noe særlig å skryte av. Hofta værker fortsatt den også, ganske mye.
Søvn: I natt sov jeg 8 timer. Sov 1 time på dagen.

Ellers: Har vært og kjøpt meg togbilett til Gardermoen i morgen. Var hos tannlegen en tur før jeg hentet Pia på skolen. Vi dro ned til Lefdal for å få kviteringen på hennes tlf. Så bar det av sted til Politiet og fikk levert et skjema, som gjør at de som har stjålet den mobilen ikke får brukt den.
Pia var med hjem en tur hit, og vi satt og småsnakket. Det blir rart og ikke se henne på to uker. Men det går vel det også;)
Så har jeg også tatt frem kofforten og puttet noe oppi den. Så da er jeg i gang med å pakke til reisa i morgen.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...