søndag, mai 24, 2009

Singapore Fredag 22 mai

Været: Sol og varmt hele dagen.

Formen: Den er grei.
Søvn: Sover stort sett 5 timer om natten.

Ellers: Etter at barna var dratt til bhg, dro vi ned til en doktor som ser igjennom deg. Når vi kom inn der tok han blodtrykket mitt, og det var bra. Så spurte han om jeg tok noen medesiner. Og det gjør jeg ikke. Han holdt den ene hånden sin på min høyre handledd. Så dro han over alle fingrene mine med fingrene sine, og det bare knitret og det kjenntes ut som jeg fikk strøm. (det var litt ekkelt) Han fortalte meg at jeg hadde en del luft i magen, og at jeg ikke skulle drikke alkohol, spise rødt kjøtt og ikke frukt med olje i. ( ikke vet jeg hvordan frukt det er, og han kunne ikke si hvilke frukter det var) Ellers var jeg frisk. Da fortalte jeg han at jeg har en sykdom som heter ME, og hvordan den artet seg. Det hadde han ikke hørt om. Han sa at grunnen til at jeg var slik var at jeg spiste rødt kjøtt og spiste frukt med olje. (jeg som ikke spiser frukt en gang nesten) Hmmmm! Jeg skulle ta B vitaminer sa han, så ble jeg bra. Har tatt det før og ikke merket noe, men det skader ikke å prøve en gang til.

Så dro vi opp til sykehuset så Ann-Helen fikk tatt den siste blodprøven hun skulle. Der satt jeg og ventet i 1 time før hun ble ferdig. Etter at vi var ferdige med det, dro vi ned på et senter i Singapore. Der var det så dyrt at en kunne ikke handle noe der.
Vi dro hjem for å hente barna for å gå på burgerking på Vivo City for å spise litt, før vi skulle på dagens utflukt. Vi tok en kabelbane over til øya Sentosa. (der vi skulle tilbringe eftan og kvelden)
Skriver mer siden jeg, for nå skal vi en tur i dyreparken.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...